درجه بندی شکرگزاری و موارد مربوط به آن

درجه بندی شکرگزاری

شکرگزاری شامل موارد زیادی است. شکرگزاری یک ویژگی شخصیتی، یک روحیه و یک احساس است. به عنوان یک احساس، شکرگزاری احساس شادی است که از شکرگزاری ناشی می شود. در حالی که سپاسگزار باشید این امر تاثیر بسیار زیادی برای شما خواهد داشت.کسانی که شخصیت شکرگزاری بیشتری دارند به احتمال زیاد حالات و احساسات سپاسگزارانه را تجربه می کنند.شکرگزاری جزء اصلی بسیاری از ادیان است. به عنوان مثال: یهودیت، مسیحیت و اسلام همگی شکرگزاری از دیگران را تشویق می کنند. (اما به ویژه نسبت به خدا.)از دیدگاه سکولار، شکرگزاری یکی از مؤثرترین روش‌ها برای افزایش رضایت از زندگی طولانی‌مدت است. در این مقاله می خواهیم درجه بندی شکرگزاری را بررسی کنیم پس تا انتها همراه ما باشید.

با توجه به لذتگرایی ایجاد تغییرات طولانی‌مدت در شادی بسیار سخت‌تر از آن چیزی است که معمولاً تصور می‌شود. انسان ها سازگار هستند. این اغلب چیز خوبی است. اما از نظر شادی، ما با احساسات شادمان سازگار می شویم و چیزهای خوب دیگر ما را خوشحال نمی کنند.یکی از بهترین راه‌ها برای یادآوری آنچه ما را خوشحال می‌کند، شکرگزاری است.

این مقاله هر آنچه را که باید در مورد شکرگزاری بدانید را به شما نشان می دهد. آنچه هست. چرا مهم است. چه چیزی باعث شکرگزاری می شود. چگونه می توانید شکرگزاری بیشتری دریافت کنید. نحوه ابراز شکرگزاری و چگونه شکرگزاری را به صورت روزانه تمرین کنیم. همه اینها توسط آخرین و بزرگترین مطالعات روانشناسی مثبت در مورد شکرگزاری پشتیبانی می شود.

برای شروع سریع عادت جدید شکرگزاری خود، ما مجله 90 روزه سپاسگزاری: تمرینی آگاهانه برای یک عمر شادی را توصیه می کنیم. این ابزار قدرتمندی برای افزایش شادی شخصی شما از طریق شکرگزاری است.

 

 

شکرگزاری چیست؟

شکرگزاری در محاوره بیان تشکر و شکرگزاری است. با این حال، شکرگزاری منشأ خود را به عنوان یک احساس متمایز دارد. به طور معمول، این احساس تنها برای چند ثانیه طول می کشد، که به طور کلی برخی موارد را شامل می شود

اگرچه از نظر اجتماعی نشان دادن شکرگزاری در زمان مقرر مناسب تلقی می شود، اما مزایای شکرگزاری این توجه را بی ربط  نشان می دهد. انتخاب برای احساس شکرگزاری و داشتن مزیت خوشبختی بسیار ساده است. در صورتی که ناسپاسی چیزی به شما نشان نمی دهد

ده ها مطالعه نتیجه یکسانی را نشان داده اند، شکرگزاری مانند یک مهارت است. می توان آن را آموزش داد. با تمرین و دیدگاه درست، همیشه چیزهای زیادی وجود خواهد داشت که باید برای آنها سپاسگزار بود. درجه بندی شکرگزاری در این خصوص کامل بررسی می شود.

 

شکرگزاری علاوه بر داشتن سه شکل عاطفی، خلقی و شخصیتی دارای چهار بعد دیگر نیز می باشد:

شدت: عمق احساس، از کشش خفیف احساسی گرفته تا گریه شادی

فرکانس: سهولت برانگیختن احساسات شکرگزاری.

دور کلی: تعداد چیزهای مختلفی که یک فرد می تواند در یک زمان برای آنها سپاسگزار باشد.

تراکم: تعداد افراد مختلف که یک فرد می تواند برای یک نتیجه مثبت  شکرگزار باشد.

برای کسانی که شخصیت بسیار سپاسگزاری دارند، شدت احساسات سپاسگزارانه آنها بیشترین همبستگی را با بهزیستی دارد. برای همه افراد دیگر، فراوانی احساسات شکرگزاری آنها برای تأثیرگذاری بر رفاه مهم‌ترین عامل است.

علم شکرگزاری

منش سپاسگزاری: بررسی به صورت مفهومی و تجربی

شمارش نعمت ها در مقابل بخش های دیگر: بررسی تجربی شکرگزاری و بهزیستی ذهنی در زندگی روزمره

سطوح تحلیلی و سازماندهی تأثیرات شکرگزاری

آیا می خواهید بلافاصله با تمرین شکرگزاری شروع کنید؟

اگر چنین است، پس از مجله فیزیکی ما به نام “ژورنال 90 روزه سپاسگزاری: تمرینی آگاهانه برای یک عمر شادی” استفاده کنید. درجه بندی شکرگزاری مهم است

شکرگزاری چیست؟

با این ژورنال، یک عادت قدرتمند شکرگزاری روزانه ایجاد خواهید کرد و همه چیزهای بزرگی را که در حال حاضر در زندگی شما وجود دارد، دوباره کشف خواهید کرد.

چرا شکرگزاری مهم است؟

محققان روانشناسی مثبت گرا مانند رابرت ایمونز، مارتین سلیگمن، سونیا لیوبومیرسکی و باربارا فردریکسون از اواخر دهه 1990 اهمیت شکرگزاری را در مجموعه ای از آزمایشات تعریف کرده اند.

پس از هزاران مطالعه با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، دیگر بحث «آیا شکرگزاری مهم است» وجود ندارد. اکنون فقط این سؤال مطرح است که دقیقاً چه چیزی در مورد شکرگزاری مهم است.

در اینجا برداشت ما در مورد چرایی اهمیت شکرگزاری است:

این کار درست است. شکرگزاری از دیگران زمانی که آنها برای شما کاری محبت آمیز انجام می دهند به سادگی “درست” است.  گفته شده است که:

شکرگزاری باعث می شود قدر آنچه را دارید بدانید. نه چیزی که ندارید

مطالعات نشان داده اند که شکرگزاری در واقع شما را سالم تر می کند. بهبود سیستم ایمنی. کاهش فشار خون را باعث می شود، همچنین باعث می شود تا افراد تمایل بیشتری به ورزش و تغذیه صحیح داشته باشند. و بهبود کیفیت و کمیت خواب را نیز در بر می گیرد.

شکرگزاری باعث افزایش احساسات مثبت می شود. شادی، خوش بینی،هوشیاری، لذت را در بر می گیرد.

شکرگزاری احساسات منفی را از بین می برد. وقتی احساسات مثبت به دست می آورید، آنها احساسات منفی را بیرون می کنند. مغز شما فقط فضای زیادی برای احساسات دارد.

ابراز شکرگزاری شما را اجتماعی تر می کند. محبوب تر: سخاوتمند، دلسوز و بخشنده تر خواهد کرد و کمتر احساس تنهایی کنید. درجه بندی شکرگزاری اهمتی دارد

شکرگزاری چیست؟

چه چیزی باعث شکرگزاری می شود؟

طیف وسیعی از اقدامات رفاهی با شکرگزاری مرتبط است. این رابطه به دو صورت خواهد بود. کسانی که شخصیت سپاسگزارتری دارند بهتر می توانند از زندگی رضایت پیدا کنند. اما کسانی که به دلایل دیگر از قبل خوشحال هستند، جهان را از منظری رنگارنگ می بینند. جایی که چیزهای زیادی برای شکرگزاری وجود دارد.

ویژگی های شخصیتی که بیشترین ارتباط را با شکرگزاری دارند عبارتند از: موافق بودن، معنویت و وظیفه شناسی.

از سوی دیگر، ماتریالیسم با شکرگزاری همبستگی منفی دارد. هر چه فرد ثروتمندتر باشد یا آرزوی آن را داشته باشد که مادی گرایی او بیشتر رشد می کند. این به نوبه خود باعث کاهش شکرگزاری و توانایی آنها در  احساسات مربوطه می شود. این بخشی از این است که چرا ثروت باعث افزایش شادی می شود، اما فقط مورد کمی را شامل می شود.

کشورهای مختلف دیدگاه های متفاوتی نسبت به شکرگزاری دارند. در آمریکا، تنها 20 درصد از بزرگسالان شکرگزاری را یک احساس سازنده و مفید می دانند. این را با 50 درصد اروپا مقایسه کنید. جای تعجب نیست که اروپایی ها سه برابر بیشتر احتمال دارد که به طور منظم احساس شکرگزاری را تجربه کنند. همچنین نباید تعجب کرد که اروپایی ها به طور کلی شادی بیشتری نسبت به آمریکایی ها دارند.

5 دلیل که شکرگزاری باعث بهبود سلامتی می شود

تا اینجا، در پاسخ به این سؤال که «شکرگزاری چیست»، به وضوح تأثیر بزرگ شکرگزاری را بر رفاه نشان داده‌ایم. اما اجازه دهید با نشان دادن برخی از آزمایش‌های خاص شکرگزاری و تأثیر آنها بر رفاه، موضوع را کمی واضح‌تر بیان کنیم.

مطالعات سپاسگزاری خاص پیشرفت هایی را در موارد زیر نشان می دهد:

رضایت از زندگی مک کالو و همکاران، 2002) (واتکینز و همکاران، 2003) (پترسون، روچ، بیرمن، پارک و سلیگمن، 2007) (وود، جوزف و مالتبی، 2008) (فرو، یورکوویچ، و همکاران، 2009). ) (وود، جوزف و مالتبی، 2009) (هیل و آلماند، 2011) (سان و کنگ، 2013) (کنگ و همکاران، 2015) شادی (مک کالو و همکاران، 2002) (واتکینز و همکاران، 2003)

خوش بینی (مک کالو و همکاران، 2002) (فرو، یورکوویچ، و همکاران، 2009) (هیل و آلماند، 2011)

علم پشت شکرگزاری که تأثیر زیادی بر رفاه دارد، کاملاً مستدل است. با این حال، بحث داغی در مورد اینکه چرا چنین تأثیری دارد وجود دارد. (حداقل به همان اندازه که هر بحثی بین گروهی از روانشناسان تحقیقاتی می تواند  بسیار عالی  باشد)

اعتقاد شخصی من این است که هر نظریه اعتباری دارد. مثل این است که نابینایان مختلف یک فیل را می گیرند. یکی دم را حس می کند و فکر می کند که فیل همین است. یکی دیگر از پشت. دیگری پا. شما باید همه ایده ها را ترکیب کنید و به عقب برگردید تا تصویر بزرگی را به دست آورید تا همه راه های مختلفی را ببینید که شکرگزاری باعث بهبود سلامتی می شود.

نظریه شکرگزاری 1: شکرگزاری سازگاری لذت جویانه را به تاخیر می اندازد

سازگاری لذت‌گرا این ایده است که مردم به سرعت به لذت‌ها عادت می‌کنند (لیوبومیرسکی و همکاران، 2005). به عنوان مثال، اگر شما هر شب وعده غذایی مورد علاقه خود را میل کنید، دیگر این مورد یک لذت برای شما نخواهد بود.

این نظریه بیان می کند که احساس شکرگزاری این سازگاری را به تاخیر می اندازد. این باعث می‌شود احساسات مثبت کوتاه‌مدتی که از لذت‌هایتان به دست می‌آورید طولانی‌تر بمانند، زیرا به این فکر می‌کنید که چقدر عالی است که غذای مورد علاقه‌تان را هر شب می‌خورید (یا هر چیزی که بابت آن سپاسگزار هستید) و بنابراین لذت بزرگ‌تری به شما می‌دهد. “. در جه بندی شکرگزاری را باید در نظر بگیریم.

چه چیزی باعث شکرگزاری می شود؟

نظریه شکرگزاری 2: تئوری را گسترش دهید و بسازید

این نظریه بیان می کند که همه احساسات مثبت با هم کار می کنند تا سایر احساسات مثبت را تقویت کنند (فردریکسون، 2004).

به عنوان مثال، زمانی که شما در خلق و خوی سپاسگزار هستید، طبیعتاً تمایل دارید که در فعالیت های مثبت دیگری شرکت کنید. احتمال بیشتری وجود دارد که ورزش کنید، خلاق باشید و مرزها را کنار بگذارید.

این اقدامات به طور فعال ذخایر این احساسات مثبت را در شما ایجاد می کند، به روشی که شبیه به عضله سازی است. هرچه بیشتر درگیر احساسات مثبت باشید، آنها قوی تر، انعطاف پذیرتر و بهتر می شوند.

این بخش احساسات مثبت بیشتری را شامل می شود و احساسات منفی را کنار می زند.

نظریه شکرگزاری 3: شکرگزاری  موارد منفی را از بین می برد

این در واقع یک نظریه شکرگزاری نیست، بلکه مجموعه ای از اصلاحات یک مفهوم کلی است.

مفهوم کلی این است که مغز شما تنها فضای زیادی برای احساسات دارد. کمی شکرگزاری و شادی را احساس کنید و شروع به کاهش میزان اضطراب و افسردگی شما می کند. این کار را به اندازه کافی انجام دهید تا از شر احساسات منفی کاملا خلاص شوید.

احساسات مثبت با احساسات منفی ناسازگار هستند و احساسات مثبت می توانند توجه فرد را به احساسات منفی کاهش دهند (گارلند و همکاران، 2010).

هنگامی که مردم به شکرگزاری فکر می کنند، تجارب منفی را در بخش های مثبت تری بازنویسی می کنند و عواطف مثبت بیشتری را تجربه می کنند، که هر دوی اینها درد عواطف منفی را کاهش می دهند (لامبرت، فینچام و استیلمن، 2012). از برخی جهات، این نظریه بیشتر باعث گسترش احساسات شکرگزاری می شود.

ایده این است که شکرگزاری دو کار را انجام می دهد، سپس شما سپاسگزاری می کنید. قسمت اول شبیه به گسترش و ساخت است. شما احساسات مثبتی را به دست می آورید که احتمال تصمیم گیری های خوب را بیشتر می کند و منجر به تصمیمات خودسازی بیشتر می شود. این کار را با القای احساسات مثبت مانند ارتباط، شادی، بلندی و فروتنی انجام می دهید.

نیمه دوم معادله این است که شکرگزاری برخی از احساسات منفی را نیز به همراه دارد، اما به نحوی که  آنها را به صورت خوب نمایش می دهد. هنگامی که احساسات منفی مانند احساس گناه، بدهکاری، ناراحتی و ترس را از طریق دریچه شکرگزاری تجربه می کنید، در واقع افراد را برمی انگیزد تا تغییراتی را برای بهبود خود برای خلاص شدن از شر آن احساسات منفی ایجاد کنند (لیوبورمیرسکی و همکاران، 2017).

نظریه شکرگزاری 5: شکرگزاری باعث افزایش عزت نفس می شود

مطالعه دیگری شواهدی را نشان داد که شکرگزاری از ویژگی ممکن است تا حدی از طریق توانایی آن در افزایش عزت نفس تأثیرات مثبتی بر رفاه داشته باشد (لین، 2015).

وقتی فردی احساس شکرگزاری می کند، اغلب خود را به عنوان بهره مند از سخاوت شخص دیگری می بیند. این باعث می شود آنها احساس ارزشمندی کنند. که به نوبه خود باعث افزایش عزت نفس می شود. که در نهایت منجر به سطوح بالاتری از بهزیستی روانی می شود. درجه بندی شکرگزاری در این مقاله بررسی می شود.

چگونه سپاسگزاری می کنید؟

صرف نظر از دلیلی که شکرگزاری باعث بهبود سلامتی می شود، اثرات زیادی را نیز دارد. بنابراین آخرین سوالی که ممکن است در مورد شکرگزاری داشته باشید ساده است،  چگونه می توانم اثراتش را در زندگی ام احساس کنم

 

بنابراین در اینجا چند ایده ساده وجود دارد که چگونه می توانید شکرگزاری خود را ابراز کنید. شما می توانید این کارها را هر روز، یک بار در هفته یا حتی یک بار در ماه انجام دهید. مطالعات نشان داده است که مزایای مثبت وقت گذاشتن برای ابراز شکرگزاری می تواند تا یک ماه ادامه داشته باشد. در جه بندی شکرگزاری در این خصوص بررسی می شود

چگونه سپاسگزاری می کنید؟

35 راه ساده برای ابراز شکرگزاری

تمرین شکرگزاری سه چیز خوب در روز را انجام دهیدهر روز به زیبایی های طبیعت توجه کنید.داوطلب شوید به دیگران احترام بگذارید. در مورد چیزهایی که بابت آنها سپاسگزار هستید مراقبه کنید. با مادرتان تماس بگیرید.در یک دفتر از سپاسگزاری های تان بنویسید.

غر نزنید. پس در جه بندی شکرگزاری را در نظر بگیرید مثل زیر:

دفتر سپاسگزی تان را پر کنید.

یک بخش سپاسگزاری را به یک دفترچه یا دفترچه یادداشت موجود اضافه کنید.

به پیاده روی آگاهانه  شکرگزاری بروید

دیگران را تشویق کنید تا جنبه مثبت چیزها را ببینند

به عزیزانی که در حین پختن غذا به آنها غذا می دهید فکر کنید

درگیر یک عمل مهربانانه تصادفی شوید

در مورد دیگران قضاوت نکنید

به کسی بگویید که چقدر دوستش دارید و به او اهمیت می دهید.

لبخند بزنید.

یک کوزه شکرگزاری، جعبه، باغ، درخت و غیره بسازید که از آن به عنوان کانونی برای فکر کردن به چیزهایی که هر روز بابت آنها سپاسگزار هستید استفاده می کنید.

دوستی های خود را تقویت کنید

وقتی کسی به شما محبت می کند، متقابلاً پاسخ دهید

از آشنایان معمولی که زندگی شما را آسان‌تر می‌کنند تشکر کنید: رانندگان باربری، مغازه‌داران، پیشخدمت‌ها، خلبانان، پرستاران و غیره.

برای کسی که مدتهاست ندیده اید یادداشت بنویسید

وقتی دیگران خوب به نظر می رسند  از آنها تعریف کنید.

چالش ها را به عنوان فرصت بپذیرید

شکرگزاری را به عادتی تبدیل کنید که به طور طبیعی هر روز بدون اینکه به آن فکر کنید درگیر آن می شوید

کارت های شکرگزاری بیشتری را بنویسید.

بیشتر بخندید

نقل قول ها و جملات تاکیدی الهام بخش را بخوانید  تا ذهنیت شما را تقویت کند.

شکرگزاری را با دیگران در توییتر، پست  متا و غیره به اشتراک بگذارید.

خودتان تغییر دهنده باشید.

آگاهانه زندگی کنید اینقدر نگران گذشته یا آینده نباشید. برای الان شکرگزار باشید

برای نفس کشیدن  شکرگزار باشید/

از چیزهای کوچک لذت ببرید

حتی برای چیزهای بد هم قدردان باشید. آنها به شما کمک می کنند خود را بهبود بخشید.

اگرچه ممکن است از اصطلاحات استفاده نکنید، اما با روابط “مستقیم” و “معکوس” آشنا هستید. در یک رابطه “مستقیم”، وقتی X افزایش می یابد، Y نیز افزایش می یابد. به عنوان مثال، وقتی تعداد بازدیدکنندگان از یک شهر افزایش می یابد، هزینه اتاق های هتل نیز افزایش می یابد.

35 راه ساده برای ابراز شکرگزاری

 

در حول و حوش شکرگزاری نیز روابط مستقیم و معکوس وجود دارد. قبل از اینکه آنها را به اشتراک بگذاریم باید بدانید که در تمامی کتاب هیا مقدس به شکرگزاری تاکید شده است.

 

همیشه شاد باشید! دائم دعا کنید. در هر چیزی شکرگزاری کنید، زیرا این اراده خدا برای شما می باشد.

 

اجازه دهید لطف شما به اطلاع همه برسد. خداوند از رگ گردن به شما نزدیک تراست. نگران هیچ چیز نباشید، بلکه در هر کاری، با دعا و استغاثه همراه با شکر، خواسته های خود را به خداوند برسانید. و صلح خدا که از هر فکری برتر است، در مسیح عیسی قلب و ذهن شما را حفظ خواهد کرد. این مواردی در کتاب انجیل نوشته شده است و در قرآن نیز موارد زیادی را می توانید پیدا کنید.

 

ماهیت مستقیم شکرگزاری به این صورت است:

  1. با افزایش شادی، شکرگزاری افزایش می یابد.

در بخش هایی ما یک رابطه نزدیک بین شادی و شکرگزاری می بینیم. با افزایش شادی، شکرگزاری نیز افزایش می یابد. به مسیحیان در قدیم دستور داده شده است که شادی کنند. و همیشه این کار را انجام دهند چون خداوند عاشق شادی می باشد  . هنگامی که  شادی مردم افزایش یابد، شکرگزاری  آنها نیز افزایش می یابد زیرا این امر به خاطر خداوند است  و وقتی مردم شاد باشند گناهان آنها بخشیده می شود. هنگامی که شادی نباشد شکرگزاری هم نخواهد بود.

 

  1. هر چه دعا کردن بیشتر شود شکرگزری هم بیشتر می شود.

در هر دو قسمت، شکر گزاری به دعا ارتباط دارد. باید سعی کنید به طور مداوم دعا کنید تا نتیجه کار را ببینید. هنگامی که ما دعا می کنیم و با خدا وقت می گذرانیم، از شکرگزاری او سرشار می شویم، همانطور که او ما را سرشار از آرامش و شادی می کند. یک فرد دعا کننده همیشه فردی شکرگزار خواهد بود و عمیقاً با نعمت های خدا هماهنگ است.

 

  1. با افزایش تواضع، شکرگزاری نیز افزایش می یابد.

هنگامی که شخصی “مداوم دعا می کند”، شخص دائماً از نیاز خود به  خداآگاه است و دائماً آگاه است که هر چه دارد فقط همان چیزی است که خداوند داده است. ما فقط به همان اندازه که متواضع هستیم سپاسگزاریم. ما نیز باید درجه بندی شکرگزاری را در نظر بگیریم.

 

ماهیت مستقیم شکرگزاری

ماهیت معکوس سپاسگزاری به این صورت است:

  1. با افزایش استحقاق، شکرگزاری کاهش می یابد.

زمانی که احساس می کنیم به دلیل سخت کوشی، اخلاقیات یا سوابق کاری خود مدیون هستیم، انتظارات ما از آنچه که معتقدیم لیاقتش را داریم به سرعت بالا می رود. احساس استحقاق ما را از پیام خداوندی دور می کند:

 

  1. با افزایش غر و لند کردن، شکرگزاری کاهش می یابد.

وقتی حق داریم، غر می زنیم و شکایت می کنیم زیرا احساس می کنیم بهتر از دیگران هستیم. وقتی غر زدن زیاد می شود، شکرگزاری همزمان کاهش می یابد. وقتی غر زدن به جای لطف، برای همه شناخته شده باشد، شکرگزاری اثراتش کم می شود. در این مورد هم درجه بندی شکرگزاری احساس می شود.

 

  1. با افزایش نگرانی، شکرگزاری کاهش می یابد.

در قسمت هایی از انجیل، نگرانی را در نقطه مقابل «دعا کردن همراه با شکرگزاری» می بینیم. نگرانی نشان می دهد که ما برای برنامه های خداوند سپاسگزار نیستیم، بلکه ترجیح می دهیم برنامه های خود را داشته باشیم.

 

پس وقتی شکرگزاری ما کاهش می یابد، وقتی که درجه صادقانه شکرگزاری ما بسیار کم است، چه کار می کنیم؟ راه حل این نیست که با خودمان حرف بزنیم تا کمتر نگران باشیمیا غر بزنیم. راه حل این است که به  پیامبران مان نگاه کنیم. وقتی به این فکر می کنیم که آنها که بودند و چه کارهایی را انجام دادند، قلب های ما با شکرگزاری به هیجان می آید. و با افزایش شکر، شادی، دعا و فروتنی ما نیز افزایش می یابد. شکرگزاری نقش مهمی در استحقاق، نگرانی و غر زدن ما دارد. باید در نظر داشته باشیم که درجه بندی شکرگزاری چه قدر اهمیت دارد.

 

نتیجه گیری

در این مقاله ما درجه بندی شکرگزاری را بررسی کردیم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دادیم. مهمترین مورد در خصوص درجه بندی شگر گزاری این است که هر درجه اش می تواند تاثیری بر زندگی ما داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
خانه
حساب کاربری من
0
سبد خرید
تمام محصولات
کیف پول من